Använd kontaktformuläret eller ring oss direkt!
Kundtjänst: +46 (0)707-80 93 94
Du når LightNordica.se enklast genom att fylla i formuläret nedan eller ringa oss på vardagar 09 - 17.
LN Belysning & Inredning AB
Hardeberga st. 128 (ej fysisk butik)
247 91 Lund
Telefon: +46 (0) 707 - 80 93 94 (Vardagar 09-17)
E-post: info@lightnordica.se
Organisationsnummer: 556940-8528
Ursäkta besväret med säkerhetsfrågan men den hjälper oss att hålla spam-mail borta. Skriv in tecknen exakt som de står.
Kontakt
Vanliga Frågor:
1. Hur lägger jag en beställning?
För att beställa i vår webbshop klickar du på "Köp" på önskad produkt och då läggs den i din varukorg. Sedan kan du välja om du vill lägga till ytterligare produkter eller om du vill gå till kassan. När de produkter du önskar köpa finns i din varukorg går du vidare till kassan där du ser fraktkostnaden och kan välja betalningssätt, fraktsätt, leveransadress etc. Alla beställningar sker via Internet. Vi tar ej emot beställningar på något annat sätt än via vårt webbshopsystem på vår webbsida. Vi accepterar alltså ej beställningar via e-post. Är beställaren under 18 år skall målsmans tillstånd inhämtas av beställaren innan köpet genomförs. Beställning som görs i annan persons namn utan dennes medgivande, eller på annat sätt som medför att vi lider ekonomisk eller annan skada polisanmäls. Läs också köpguiden.
2. Har min beställning gått igenom?
Om du är osäker på att din beställning gått igenom finns det flera sätt att kontrollera detta.
* När ordern lades skall du ha fått upp en sida med rubriken ”Tack för din beställning".
* En orderbekräftelse skall ha skickats till din angivna mailadress.
3. Har min order skickats?
När vi packat & skickat dina lampor så har du fått ett mail med information om hur du spårar ditt paket och det relevanta spårnings/ID numret. Har du inte fått ett sådant mail kan det vara som så att din försändelse är försenad, eller inväntar en försenad lampa om du har beställt från många olika leverantörer. Hittar du inte ditt mail är du varmt välkommen att maila oss på info@lightnordica.se eller kontakta oss genom att använda kontaktformuläret ovan så hjälper vi dig att ta reda på var ditt paket är. (OBS! Titta så att mejlet mot förmodan inte ligger i skräpposten!)
4. Har ni telefonsupport?
Nej - Våra kunder föredrar bra epost-support, vi har därför valt att fokusera på detta!
Fler vanliga frågor hittar du här - http://www.lightnordica.se/faq